dimarts, 17 d’abril del 2012

OUS DE PASQUA!

Avui ens ha visitat la mare del Jan, la Maria, i ens ha ensenyat a fer ous de Pasqua d'una forma molt original i senzilla. Hem agafat els ous de porex, els hem encolat, els hi hem enganxat trossets de paper de seda, els hem axafat bé perquè s'enganxés, tot seguit els hem decorat amb gomets daurats per donar-li un aire més festiu "et voilà!" Ja tenim els ous de Pasqua! Després ens ha sobrat una estoneta i hem sortit al pati que feia solet!
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
A free slideshow by Smilebox

1 comentari:

  1. Ahir vaig tenir una tarda molt especial !!!. Vaig ser la convidada dels Mamuts, i ens ho vam passar molt bé fent ous de pascua. Un cop a l'aula em van rebre entusiasmats. Em vaig quedar encantada per lo treballadors i riatllers que són tots. M'agradat tan, que si trobo un foradet, ben segur que hi tornaré.
    MOLTES GRACIES MAMUTS, MOLTES GRACIES LAURA.
    MARIA

    ResponElimina