dimecres, 8 de febrer del 2012

COMENCEM LES ACTIVITATS AMB LES FAMÍLIES

Ahir dimarts, va venir a la nostra classe, la Cristina, la mare de l'Àxel. Estàvem una mica nerviosos perquè era el primer cop que alguna mama o algun papa entrava a l'aula a compartir una tarda amb nosaltres. Al dematí vam explicar què faríem, tots els mamuts es van emocionar i es van posar molt contents dient que els seus pares també vindrien... La veritat és que vam passar una bona estona, vam fer un marc de fotos molt xuli. Ara heu de pensar a posar-hi una foto especial per vosaltres i mirar per la finestreta   :) Gràcies Noemí!

4 comentaris:

  1. Gràcies a vosaltres per deixar-me compartir una tarde amb els Mamuts
    M´ho vaig passar d´alló més be preparant l´activitat i compartint-la a la classe amb tots els nens
    Animo a tots els pares a participar-hi, segur que s´ho passaran tant be com jo
    Aprofito tambe per agrair-vos el vostre esforç i dedicació en l´elaboració d´aquest bloc que permet que es compleixi el somni de tots els pares, de poder veure als seus fills per un foradet mentre són a l´escola. Gràcies per fer-ho possible

    ResponElimina
  2. Soc la Maria, mare d'en Jan. Jo m'animo, però no sé si seré capaç de fer-ho tan bé com tu. Si mes no, ho intentaré. Per la nostra finestreta es veu una foto molt maca. Ens ha agradat molt senyu!

    ResponElimina
  3. La verdad es que pasar una tarde con todos los crios nos llena de alegria. Me ha encantado y me lo he pasado estupendamente.El arte de enseñar es algo muy hermoso, que los niños puedan hacer muchas artes con los materiales desechables y ayudar nuestro planeta.
    Madre de Joan

    ResponElimina
  4. Ahir vaig tenir una tarda molt especial!!! . Vaig ser la convidada dels mamuts,i ens ho vam passar molt bé fent uns ous de pascua. Em vaig quedar encantada per lo treballadors i riatllers que són tots aquests nens. Un cop al aula em van acollir entusiasmats. Em va agradar tan, que si trobo un foradet hi tornaré a venir.
    MOLTES GRACIES MAMUTS, MOLTES GRACIES LAURA.
    Maria.

    ResponElimina